Blinded by the light

Det blev inte alls party igår utan jag, Marcus, Hellsten, Sophie, Petter Gustaf och Linda satte oss vid ån och myste en stund innan jag skulle iväg och fika med Jossan Lisa Elli och Angelica!
Vi satte oss på steves uteservering runt 8 och blev kvar där till halv 1!  Så mycket prat och SKRATT, det är sjukt, finns inte ord för hur kul och hur mycket man skrattar när man är med dom här tjejerna, dom är bäst!!

Hittils idag har jag inte gjort någonting, legat i soffan och degat.
Ska snart käka sen drar jag till Elli;p får se vad vi hittar på, träning ikväll med skulle ja tro(y)


Jag och Angelica

Jossan & Elli är snyggaaaa;)

o så lisa, hahahah sjuka människa!! :D

Pusss/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0