Fuck you and fuck your lies!

Va på topphumör idag så skolan gick faktist rätt så snabbt, mkt med hade ju göra med att jag har emmelie, jag vet, jag tjatar om henne varje dag, men hon är så bra, skolan utan henne, ah det skulle jag aldrig klara!
och vädret? vi satt  i solen på rasterna och prata om allt och våran humor, haha killarna i klassen ger oss blickar konstant för dom tycker vi är helt störda menmen, whattodo!

Efter skolan träffade jag marcus en stund, nu har han åkt och jag pluggar.. spanska! uschhhhh
Funderar på att ta en promenix runt ån? men får se hur det går med spanskan somsagt, just nu ser det inte ljust ut, kan ingenting.. men dagen är inte slut än;) höhö




Jag och p huh


jag & emmelie drog en pose på kemin;)  tönt hon är som inte vill visa sig dååå...

skulle välja dikter på svenskan och emmelie valde den här? stördhaha

denna valde jag, lite ilsken av mig !HAHAHA

ciaaooo


Kommentarer
Postat av: emely

Haha, det är sickt vad alla tycker vi är störda! Typ blåsa fjäder leken på engelskan haha, namnleken, aa vi stoppar där.



Hoppas du klarar spanishen tomorrow nu dååe, allt slit för dig haha

2009-04-16 @ 21:16:51
URL: http://emelyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0