I don't care what nobody say, I'm a be me

kom precis ut ur en riktigt varmdusch efter en promenad runt ån med angelica, ojoj vad vi snackar på tar aldrig slut, du är bra tjejen!!
nu har jag gjort mig mackor och ska sitta mig och mysa framför tvn.

Skolan är väl inte så mycket att prata om, förstår verkligen inte, och att inte ni förstår? helt sjukt! menmen..
Emmelie har jag, och hon är bäst!! love you honey


Jag och angelica myser på eskilcupen i somras!♥

I heard that you were talking shit
And you didn't think that I would hear it
People hear you talking like that, getting everybody fired up
So I'm ready to attack, gonna lead the pack
Gonna get a touchdown, gonna take you out
!

Kommentarer
Postat av: emely

Förstår inte jag heller, alla är falska. Utan du förstås haha, love you <3

2009-04-15 @ 21:44:00
URL: http://emelyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0