TISDAG

usch, idag va jag riktigt trött och hade enorm huvudvärk, men tog mig igenom dagenändå;)!
Gjorde np muntliga i engelska med, det va inte så jättesvårt, va ju med emmelie så vi snacka bara på som vanligt! h
Efter skolan blev de att direkt gå ner till gymmet och köra buty och core pass, riktigt skönt att träna igen efter ett långt uppehåll? haha, men nu blir de varje tisdag + andra dagar i veckan, men dom är inte bestämda;) höh,
ajaa, som sagt TT idag, så har kollat på DH och kollar christine, och snart så börjar brothers& sisters, sen blir de sooova, min kropp är trött och mitt sinne med för den delen!

Imorn är det redan onsdag, sen på torsdag är de ju  valborg;o vet fortfarande inte rikigt vad ja ska göra, men det blir nog bra:)

Men nu börjar B&S
Ciaaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0