Only love can leave such a mark, But only love can heal such a scar

dålig upptatering, i know!
men i måndags var det ju grillning med tjejerna, skit kul kväll, massa folk va det! folk kom och satte sig och så gick så kom nya och så, trevligt:D! men kallt så in i ... va det! ohmy, vi eldade och eldade, allt som gick att elda! så nu luktar mina  kläder bläääää!
Igår åkte jag till Lisa och bara tog det lugnt, sen drog vi in till stan och träffa Jossan,så drog vi till ån och träffa lite folk, trevligt där med! men som sagt, luktar skit igen... FAN! haha
Idag så åkte jag till ikano med Sanne och med mig hem fick 2 par skor följa med, wiee! kan visa bild på dom senare;)
Ikväll ska jag bara ta de lugnt, ladda tills imorn då det blir 18års fest på plaza. Glitter och glamor tema.. hmm! vet inte ritkigt va ja ska ha på mig? men ajaa nått hittar jag nog!




Jossan & Elli


HAHA mongo!!!

Cool ja kan vara då! haha

Kommentarer
Postat av: miranda

röker du?

2009-04-09 @ 10:57:59
Postat av: gaby

svar miranda: nej det gör jag inte, men jag har testat!

2009-04-09 @ 11:06:27
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, det ser sjukt mysigt ut! :)

grillning vid ån är alltid härligt, sur bara att det fortfarande är så kallt..

2009-04-09 @ 13:26:18
Postat av: gaby

svar: jaa visst är det! mm, det blir riktigt kallt när solen går ner! men då är det bara att mysa ner sig i filtar och elda! haha:D

2009-04-09 @ 13:27:40
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: miranda

okej, var det äckligt?

2009-04-12 @ 16:15:46
Postat av: Bettan

har hört att du röker lite brajj på fritiden annars?

2009-04-14 @ 18:28:02
Postat av: gaby

svar bettan: nej det gör jag absolut inte!

2009-04-14 @ 18:28:59
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0