VÅR&LOV!

åh vilken underbar start på lovet,
Skolan va faktist kul, helt galet! alla va glada och roliga, + att jag har varit på grymt bra humör idag!;D
och så har vi emmelie, utan henne skulle jag inte klara skolan, så miljontals pussar till dig.
och att vi sluta 12 gjorde ju inte saken sämre? syslöjden va inställd och då orka vi inte vänta på tekniken som skulle börja 2 timmar efter så han sa att vi fick gå, så på lov gick vi med ett stort leende på läpparna och gick till bosses och köpte oss glass, ( som jag ätit varje dag sen de öppnade(a)  haha, satte oss i vårsolen och bara njöt! sen skulle hon gå så då mötte ja upp Elli och gick på stan med henne till 6 kanske, så när Elli åkte så mötte ja upp Anna och gick med henne en stund, sen så gick vi till stationen för att möta upp johanna;P ujuj va många människor ja hunnit träffa haha, men ialf sen gick vi åt och bara myste galet.
Sen gick vi hem till mig och med oss hem köpte vi en bamsegodispåse som vi satt och mumsa på hela kvällen.

Nu ska jag snart börja göra iordning mig för stan med sanne i vårsolen! det gillar vi.
Ikväll blir det nog party med brudarna,




RÄTA PÅ RYGGEN GABY!! haha

världens bästa !


Kommentarer
Postat av: emely

Ingen skola utan dig. Bosses asså, citronsorbé, möms ;)

2009-04-05 @ 13:46:11
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: miriam

sheta snygga brillor, vart har du köpt dom? :D

2009-04-13 @ 12:24:03
URL: http://miiirjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0