7 augusti

i onsdags så blev de grill hos suff, kvällen började med mig mia, lai,elggren,jenny, och sophie, men under kvällen droppade cunning roos, & co in, och lite senare även bello peder och dom! Riktigt trevlig kväll, maaassssaaa prat om allting med tjejerna, underbart.

Sen när alla drog och vi blev trötta så satte vi på en film och la oss. Vakna rätt tidigt av att sophie skulle iväg så jag och lai åkte med mamma och bella till skänninge i hettan, galet!!
När ja kom hem duschade ja för sedan bege mig til bussen mot lisa där de va chillfest, jag och lisa satt och drack lite innan resten av folket droppade in dvs, elli jossan emil oskar fredrik fille och robban. Riktigt kul kväll, dock va de nästan bara ja och lisa som drack så vet inte va de andra tyckte, men ja och lisa, vi hade kul;) haha,

Vi vaknade vid 6 och fick för oss att gå till pizzerian för att kolla när den öppnade, så där gick hon i tshirt, och jag i täcke..
hahah, vi hade mycket att prata om idag ialf;) galna saker hade vi gjort...
annars har vi har inte gjort mkt alls, vi har legat på hennes framsida och solat lite och bara chillat.
Nu ska ja hoppa in i duschen, ska träffa sophie och linda för en fika sen innan marcus co kommer hem:D! hih

Bilder från kvällarna kommer lite senare, så håll utkik;)
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0