25 augusti

ett bra tag sen nu, men ny skola nya klasskompisar allt är nytt och har inte så mkt tid med datorn:P
första veckan i skolan va mest lekar och papper, förutom fredagen då vi hade vanliga lektioner. Efter skolan åkte jag madde ida och frida hem till henne och käka och fixade lite inför nollningen, när vi va klara åkte vi hem till mig och lämnade våra saker och sen åkte vi till ljunkan där vi blev nollade, kan inte säga att ja skrattade nån gång på nollningen? riktigt besviken faktist.. menmen vädret kanske hade lite med det att göra? frusna som bara den gick vi hem till mig (idafridamadde&jag) och alla fick duscha och sätta på sig andra kläder innan dom skulle med bussar ochtåg hem.
I lördags  gick jag och elli på stan och köpte present till lisa som vi skulle till på kvällen, hon hade födelsedagsfest, kul kväll!!:)
På söndagen gjorde ja inte mycket alls, började känna mig lite sämre igen, så låg hemma hela dagen tils marcus kom och höll mig sällskap. Nu är jag sjuk så jag har varit hemma igår och är hemma idag med.. dom tror jag har svininfluensan..........:O!!! inteok.
så nu ligger jag här i nerbäddad i soffan och alla tar hand om mig:) hihi.

Bilder från lisas födelsedagsfest kommer,  eller kanni kollapå facebook, där de flesta har lagt in dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0