3 augusti

Idag började jag dagen med en riktigt powewalk runt ån, skönt!!
När ja kom hem så duschade ja och gjorde iordning mig, så kom elli till mig. Vi gick ner till stan och satte oss på steves där vi blev kvar hela kvällen as usual, fick besök av lite männskor, olli jonte och deras vän satt med oss ett tag,sen gick dom och lite senare kom Josefine och Lisa med, sen gick dom till bussen och jag och Elli hem till mig.
Nu ligger ja i sängen och ska straxt stänga av datorn för gudars va trött ja är, heh.

Så nattinattiii


Elli och Lisa

Josefine och Jag, ( hemsk bild på mig, hah):)

Kommentarer
Postat av: miranda

vart har du köpt skinnjackan?

2009-08-03 @ 12:04:44
Postat av: Anonym

svar miranda: den är ifrån hm:)

2009-08-03 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0