LÖRDAG 29

igår åkte jag och papi till ikano och hem kom jag med en shorta, strumor, värmeskyddande för håret, trosor och lite skolgrejer! kan visa dom senare.
Sen kom frida hem till mig innan vi gick ner till stångebro där vi träffade resten av klassen och ''förfesta'' lite, frida och jag hade dock svårt att hitta dom så vi yrade runt utan någons nr i en halvtimma, men tillslut hittade vi dom;p
satt där i enhalvtimma kanske, sen gick vi till ljunkan där nollningen höll hus, blev ölbrännboll, gräddslickning, irlänskjulafton mm. Sen gick vi in till stan och va där i någon timma innan jag träffade marcus oh gick hem och tog mig att varmt bad, underbart!

Idag har jag inte gjort så mycket inte, har städat mitt rum creed till mig! :L senhar la legat i sängen och pillat lite på min rosa dator ja fick i födelsedagspresent, melike! nu har ja precis gjort iordning mig lite, papi fyllde ju igår så vi ska ut och käka idag, så just precis nu ligger jag i min säng och väntar på att dom ska bli klara, segaa!!   men jag har underhållt mig själv...


en uttråkad gaby

 


Kommentarer
Postat av: emmis

Haha, så jäkla söt du ÄR gabbsi. saknar dig :(

2009-09-01 @ 21:33:03
URL: http://emmavb.blogg.se/
Postat av: lina lundell

haha, söt gabby :D

2009-09-07 @ 08:37:30
URL: http://linakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0