With or without you

aahhhh, nu är den jobbigastelängstaoch tråkigaste skoldagen över, inte riktigt så kanske, men nästan! längs är den ialf, 4 !!!! de är inte ok. Börja med arbetsmiljö & säkerthet tror ja de heter( inte koll på allaämnen än, konstiga ju) sen lunch, eftersom min grupp hade sovmorgon till 9.45, sen matte, svenska och datakunskap.
Efter skolan åkte ja och fridis till stan där ja letade efter ett vitt linne för 19049053e gången, hittar aldrig nått ja vill ha, vill ha monki´s men dom är slutblabla. Så tillslut orkade varken ja eller frida leta mer så fick bli ett från hm. När jag och frida skiljdes åt kom Marcus och hämtade mig så for vi till ikano, där vi gick på ikea med han och hans mamma, sen blev de fika och kika lite på ikano, jag letar desperat efter en bh, hms är försmå då visar ja bröstvårtorna, och de tror jag ni eller jag vill att ja ska göra, meeen så finns de en perfekt på cubus som jag redan har i turkos och rosa, men ja vill ha den i svart eller vit, tror ni den finns i min storlek? NEJ! blir så arg.Så imorn ska jag till stan och då ska ja tamigfan hitta en bh, sådeså:L hih

Nu har ja precis käkat grötgrötgröt, åh va höstigt de blev, de va lite mörkt ute och så gröt, de är höst för mig! men så ska de bli sommarvärme imorn;o va är de för skit, nu kan de lika gärna bli höst nu när man köpt höstkläder man vill använda och lagt undan sommarkläderna.. illa! 

Snart kommer mackan hit och har hyrt film, ovanligt? nej, de gör han jäämt. sötis! huh
oj vilket tråkig inlägg, texttexttext! men vet ni va? ni får gärna skriva va ni vill att ja skriver om eller om ni vill ha frågestund eller dagens eller nått, om ni skulle tycka de va kul? bestäm!!!:) 

saknar min lisis!

Bye


Kommentarer
Postat av: Tobias lindwall men säg inte till nån :$

Får ja smaka :$

2009-08-31 @ 21:57:13
URL: http://www.ljungsbrogangsta.lj
Postat av: Tobias lindwall men säg inte till nån :$

Får ja smaka ? (a)

2009-08-31 @ 21:58:06
URL: http://www.ljungsbrogangsta.lj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0