7 månader

skrev aldrig ett inlägg igår, så skriver lite om gårdagen idag istället!
Jag gick och fika med hellsten tim och marcus, blev coffehouse like always, trevligt. Stannade inte så jättelänge utan jag och marcus åkte hem till han istället och kolla på film med lena. kollade på Taken som jag redan sett men den är så sjukt bra och de va ett tag sen jag såg den så ville gärna se den igen! den rekomenderar jag verkligen, galet bra!!
när filmen va slut rotade marcus fram nån film från när han va liten, haha  så satt och kolla på den en stund;) sen blev de sent och vi gick och la oss. o idag hade marcus match igen, men jag låg kvar den här gången med eftersom hans samlingar är så tidigt och jag är ingen morgonmänniska! höh, sen kom pappa och hämta mig och nu är jag hemma.
Är trött som vanligt så tar de lugnt idag med, en väldigt slapp helg men det behövdes verkligen !!

o idag är det nämligen så att jag och marcus har varit tillsammans i 7 månader! 

jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :O

2009-02-01 @ 13:23:34
Postat av: gaby

svar: tack så mycket:)

2009-02-01 @ 15:02:42
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis! <3

2009-02-01 @ 21:41:58
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0