Born to run

inte skrivit så mycket den här veckan men har inte hänt något speciellt:)
men igår så va de skola som vanligt sen så bjöd sandra med mig och se disney on ice, riktigt kul att träffa henne,  va så himla länge sen! dock va det typ hon jag och alla barn men det va jättekul ändå! hih
när det va slut så gick vi till nya bowlinghallen där älskling, hellsten,tim,ljung ställborn och fyhr va så bowlade vi! mycket trevlans! när vi bowlat klart så åkte jag och älskling hem till han coh kolla på film!

Nu har jag precis kommit hem, och nu ska pappa och jag till ikano och så ska vi hämta min bikini som jag beställt, ni vet den som ja visade för någon vecka sen! japp nu är den min, hih! 
ne nu tjatar papi på mig att vi ska åka, hinner inte lägga in bilderna från igår men det gör jag när jag  kommer hem sen!


hitta en bild på mig och sandra från 06 kanske? haha ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

´DU är sjukt snygg Gabbii

2009-02-07 @ 16:57:09
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha söta tjejer . loveyoubaby<3!

2009-02-07 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0