dålig dag!

dåligdåligdålig dag!  jag har tänkt på allt för mycket och det är inte bra för mig, slutar jämt på ett sett! hatart!!!!!!!!

lika tråkig dag som vanligt, skola och ingenting. fyy va ja är tråkig nuför tiden! gör ingenting...
men ska väl snart iväg och köpa lite godis tills imorn, np då! är faktist lite nervös, fatta inget idag när annica gick igenom allt!
ne nu ska ja sluta va så himla negativ!

åååh elli och tim undra om ja ville med till magaluf i sommar! och jag villvillvilllllll!!!!!!!!! men de är ju pengar, har inga! så måste börja jobba! men ingen aning om vart eller nått, vill ju ha något kul jobb, något förslag?  för jag ska följa med!!;)

Kommentarer
Postat av: emely

jag är med nervös inför det eftersom jag inte fattade något på lektionen.



Åhhh, magaluf fy fasen vad roligt! Men du kan ju jobba på mcd? hahah ;) det är faktiskt inget fel med det, gillar bara att reta dig lite!

2009-02-04 @ 18:45:35
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: Johanna

lycka till imorgon på np söte!!!

2009-02-04 @ 19:07:59
URL: http://johannamatildastoltz.blogg.se/
Postat av: anonym

finns ju massor av slags sommarjobb, t.ex. jobba på ica..speciellt på sommaren tar dem in sommarjobbare, som t.ex. får stå och sälja jordgubbar

2009-02-10 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0