LÖRDAG

Kom hem från feelgood för någon timma sen, har tränat med johanna och anna! och nu har jag precis gjort mig några pannkakor, så sitter och smaskar i mig dom nu, har precis lärt mig hur man gör pannkakor så lagar det jämt! känner mig duktig! hahah, snart tänkte jag börja göra iordning mig och sen åka till marcus där vi ska kolla på hockeyn och sen ska vi ut och äta! mys.
lördag idag, näst sista dagen på lovet. känner hur paniken börjar bubbla inom mig, komma tillbaka till skolan, provprovprov!!!!  usch veckorna framöver ser inte roliga ut. fyy jag vill inte!

titt så duti! höhh

I'm still alive but I'm barely breathing

Kommentarer
Postat av: emely

Uhhh gaby kan laga ;o

2009-02-21 @ 14:31:24
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: miranda

kan du inte lägga ut receptet? jag kan fortfarande inte laga pannkakor..

2009-02-22 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0