NAMNSDAG

idag är det faktist så att jag har namnsdag! så grattis till mig hih:)
Vaknade av att min pojkvän väckte mig och sa att frukosten va färdig, han hade bakat scones och dukat fram allt! ååh, göölll på han! Sen tog vi det bara lugnt tills tim kom och dom skulle in till stan och jag skulle träna, ofss vilket träningspass det blev, jag tänkte att nu jävlar ska ja träna, så körde stenhårt!! sen kommer det en tjej och frågar om vi ska va med på ett pass mage rygg rumpa typ, och johanna säger jaa!;o  men det gick faktist rätt så bra, förutom att man skulle ligga på sånna dära bollar och ha sig! det dunsade till i golvet rätt så många gånger, anna och jag va inte så bra på det! assvårt ju.. haha   Sen duscha vi och basta, sköööööönt!   När vi va klara så gick vi och käka, satt kvar några timmar och bara prata om allt mellan himmel och jord. Efter ett tag gick vi hem till mig och spela spel och grejer! älskling kom sen och höll oss sällskap! trevlans. 
nu har dom åkt och nu sitter jag och min pöjk och kollar på tv, och som ni ser i inlägget innan så har ja precis beställt mina underbara skor jag kollat på ett tag nu! hih


gullisarrååå!


anna bygger!  

jag & älski



busigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra ett inlägg på ditt smink ;)?

2009-02-20 @ 13:29:53
Postat av: gaby

svar anonym: jaa det kanske jag kan göra:)!

2009-02-20 @ 13:31:15
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0