ONSDAG

Sitter här med mackan och väntar på att grey´s anatomy ska börja, nu börjar alla bra program igen!:D wiee
Skolan va som vanligt, börja med svenska np C vilket ingen visste om, kom som en överraskning..
Efter skolan träffade jag sophie, satt och prata om allt möjligt. Hon är bra hon!! :) men sen skulle hon träna så jag pallra mig hem och senare kom marcus hit och nu sitter vi här och smaskar på mina muffinsar jag bakat! jag kommer rulla fram snart ja!! hah
Nu sitter jag och lägger bud på tradera på ett bar skor, ett par bruna från hm, jag bara älskar dom!! dom ska bli mina:D

Imorn är det skola och sen träning med sophie, jag längtar faktist till träningen ätit så himla mycket onyttit den här veckan och gjort de sen ja sluta träna så har lagt på mig massa som ja vill bli av med nu:) så nu jäklar ska ja ta tag i tränandet:)

men nu börjar grey´s så nu måste ja sluta, lång tid de tog för mig att skriva de här inlägget? haha seegis ;P
hade bra!! puusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra ett inlägg med din sminkning steg för steg söttooo?;)

2009-02-25 @ 21:37:44
Postat av: gaby

svar anonym: joo det kan jag göra !:)

2009-02-26 @ 19:46:57
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0