onsdag

igår va jag johanna och anna hurtiga och gick upp skapligt och gick ner till World Class och testtränade där, vi ska nämligen börja gymma men vet inte riktigt vart, men jag tycker Wc va riktigt bra, fräsht va det!
Träna i 2 timmar ungefär, sen gick vi in till stan och käka, trevliigt!
Efter ha käkat och suttit och snackat ett tag så mötte vi upp marcus och robban, gick på stan med dom en stund tills johanna och anna skulle ta tåget hem, då jag följde dom. Sen kom marcus och robban igen så gick vi hem till robban coh kolla på film. Efter filmen gick vi till priso och köpte mat och sen åkte jag och marcus till hellsten där vi kolla på tv och spela tvspel, måste säga att grabbarna sjunger väldigt fint;) hahh inte skrattat så mkt på länge! och jag filmade det, kanske kommer upp på bloggen;) vemvet!  
Sen åkte jag och marcus hem till han och sov.

Idag har jag inte gjort så mkt, emma kommer hit snart:) får se vad vi hittar på!



sicka söta vänner jag har!  puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken tur du har som har så snygga vänner! göörrr

2009-02-18 @ 15:29:43
URL: http://johannamatildastoltz.blogg.se/
Postat av: miranda

roligt med lite videobloggar, lägg gärna upp =)

2009-02-18 @ 16:24:03
Postat av: malin

HAHHA,johanna på bilden asså, det var kul:)

2009-02-20 @ 13:40:19
Postat av: gaby

svar malin: haha jag vet! hon är så ful;o hahaha

2009-02-20 @ 13:41:21
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0