FILMTIPS

Det va en som ville att jag skulle tipsa om filmer, och nu gör jag verkligen ingenting så tänkte passa på att skriva om några jag tycker är bra!  jag är dock ingen filmsnubbe men här kommer några.

Taken, absolut! den är rikigt bra, verkligen sevärd, den har dock inte kommit ut än men går att ladda hem.
 

Schinglers list- en film om andra världskriget, också riktigt bra eftersom jag tycker andra världskriget är väldigt intresant,men kanske inte alla gör. men den filmen är ialf sevärd!


Sex and The city filmen, vilket nog de flesta har sett, men vilket är riktigt bra!


The dark knight- har nog de flesta med sett, men den tycker jag är bra!


nu står de helt still i mitt huvud, kommer inte på nån film, men här va några som jag kom på, kanske lägger in fler om jag kommer på några riktigt bra! 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

måste man ha följt sex and the city serien för att fatta filmen :)?<3

2009-02-16 @ 20:12:55
Postat av: gaby

svar emma: ne det tycker jag inte, jag hade absolut inte kollat på alla avsnitt, bara några och jag fattade allt:)

2009-02-16 @ 20:52:49
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0