Now you're gone, there's like an echo in my head

ujuj vilken dag, har faktist varit nästan rolig! ah gaby tycker en skoldag nästan har varit rolig, helt sjukt.
men på idrotten va ingen sådär jobbig som dom brukar vara, utan alla kämpa, ( det har aldrig hänt i våran klass)
och engelska och so typ samma, men hemkunskapen slår ALLT! vi misslyckades totalt med allt vi gjorde. VI skulle göra milkshake och kärleksmums som faktist va mitt förslag! älskart.
för de första vart milkshaken för tjock så den gick inte att dricka, glasyren man ska ha på kärleksmumsen vart helt fel, för ljus och allt, och sen va inte ungen på så vi fick vänta, sen när kakan väl är klar så TAPPAR vi den! så fick inte mina kärleksmums, buhuuu!
så vi gjorde chokladmuffins lite snabbt, och tog glasyr och allt på de istället och det vart riktigt gott faktist!
och från att alla va lite småtjuriga över det så kunde vi inte sluta skratta över våran insatts idag, hur vi totalt misslyckades med allt! inte skrattat så mycket på länge, galet kul! Efter skolan slocknade jag nästan direkt, och nu har ja precis vaknat. vet inte vad det är med mig men jag är trött jämt!   ajaa, marcus kommer hit snart, blir att bara ta de lugnt med han i think!:)


våra supergoda muffins!

o kolla vad jag hittade när jag kollade igenom bilderna på min mobil, det här skrev emmelie till mig i 6-7!
då vi satt ihop, saknar det!♥


Kommentarer
Postat av: emely

fyy fan, hemkunskapen idag alltså! Jag och niklas tar på oss skulden för att vi tappa kakan i våran grupp. Men att man våran grupp kan ha så roligt är sjuuuukt! åh, saknar med <3

2009-02-10 @ 19:46:30
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: Emms

ÅH ge mig! Vad gotty!!

2009-02-10 @ 21:45:29
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emms

ÅH ge mig! Vad gotty!!

2009-02-10 @ 21:45:42
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emms

ÅH ge mig! Vad gotty!!

2009-02-10 @ 21:46:39
URL: http://cocoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0