johansdotter'

vakna idag och trodde att jag hade försovit mig, fick panik eftersom vi hade np på morgonen, men kolla en hel timma fel, haha så gick och la mig igen. Sen till skolan som vanligt, men satt helt själv på tåget, för fia och emmelie tog ett tidigare så de inte skulle komma försent om tåget var försenat. men de orkade inte jag göra och kom till skolan i tid ialf!;) hah   Np gick väl helt ok, hoppas på ett g ialf, sen åkte ja in till stan med fia oc emmelie och käka, älskling följde även med, vi missade både idrotten och so:n eller vi behövde inte gå på so:n så vi hade 3 timmar som vi utnyttjade genom att käka på stan och hos emmelie, sen tillbaks till skolan och ha hemkunskap och sen hem igen! hah.
Efter skolan gjorde ja väl inte mkt alls, marcus kom hit och vi har bara tagit de lugnt, jag har bakat!!! vilket jag aldrig gjort själv,eller gjort men aldrig lyckats! och nu vart de helt perfekta! mumaaa, så sitter och äter muffins och tjockar mig till hide and seek som går på tv:n, och marcus käkar godis som han köpte medans jag bakat! nejnej vi är inte feta alls;o hahahah


älskling tror han är cooool! hahh





ciaaoooooooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0