190109

ja dagen började väl inte speciellt bra, försov mig, vakna när tåget gick,! väldigt lyckat, men det va bara att gå upp och göra iodning sig och åka nästa. Rätt så slapp måndag faktist, kom några från folkunga och sjönt och spela så missade matte och spanska! det tycker gaby om, hih. Efter skolan gick jag på stan med emmelie en stund, även idag hittade jag massor och blev lika ledsen idag med för att jag inte har några pengar, buhuu! Sen blev det att kolla på hockey med älskling och hellsten, riktigt seg match måste jag säga, slutade 3-3. Nu sitter jag och marcus och kollar på idrottsgalan med papi, ska snart gå och lägga mig, är faktist riktigt trött:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0