240109

ojoj, va strul det har varit den här morgonen, har haft lite halvt panik! planerna för kvällen har nästan ändrats helt, ialf personerna som ja ska va med, men det löste sig till sist ialf:) jag tar med mig sanne och johanna och det blir partaj! ska bli kul:)

Marcus åkte för inte alls länge sen och nu sitter jag och planerar kvällen lite, nu på dagen ska ja bara ta de lugnt! Marcus kommer nog tillbaka sen en stund och sen kommer tjejerna hit, och då blir det att göra iordning sig och sen åka iväg och fira thonka som fyller 20! :)
hoppas ni får en bra lördag:)!♥'

owh tarzan är så mysig nu, och det är inte ofta, det vet ni som känner han haha! så nu måste ja njuta av det , höh!

ni har faktist blivit dåliga på kommentera, så mycket roligare om ni gör det :) hih


Kommentarer
Postat av: miranda

så söt hund du har! visa gärna mycket bilder. det blir roligare då =)

2009-01-24 @ 14:56:37
Postat av: gaby

tack så mycket:) ah okej, då ska ja göra det! jättebra att du säger vad du tycker jag ska göra så bloggen blir bättre:)

2009-01-24 @ 15:17:22
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0