äntligen fredag!

jag måste bara säga att det är gaalet skönt med helg!
ganska slapp dag ändå, besök på folkungaskolan först. verkligen inget för mig! har nog bestämt mig för handel. någon mer som ska gå där?:)  efter det så åkte jag och emmelie hem till mig och käka sen drog vi ut liiiite på tiden så vi inte fick ha så mkt syslöjd! höh, sen hade vi teknik sen slutade vi, åkte hem, sen kom marcus och hämtade mig så åkte vi först och lämna några kompis till han och sen åkte vi ut till ikano. Har bestämt mig för att inte köpa något mer den här månaden, så kollade inte så mkt, vi käka och hälsade på micki:)  vi åkte ju mest dit för att marcus skulle köra lite;) haha


ne nu måste ja sluta skriva ska för vi ska gå på bio och se Valkyria, film om hitler tror ja!:)
kanske skriver ett inlägg när vi kommer hem sen!


Kommentarer
Postat av: emelienygren

gabby gå handel ljunkan !



:)

2009-01-30 @ 21:27:26
Postat av: miranda

det är väldigt skönt med fredag . vad ska du gör i helgen ??

2009-01-30 @ 22:01:55
Postat av: gaby

svar miranda: aah visst är det? jag vet faktist inte:) får se!

2009-01-31 @ 11:36:10
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

svar emelienygren: aah de blir nog det:) ska du med gå där?

2009-01-31 @ 11:36:49
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: emelienygren

alltså jag tror det blir så faktiskkt, kan ju vara skönt att veta att nån annan går där :D

2009-01-31 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0