dagen efter!

mår faktist inte sådär jättebra idag, väldigt trött och ont i huvet, vilket ja faktist inte brukar ha dagen efter, men idag blev det tydligen så! vaknade imorse av att lena väckte mig så åkte vi och kollade på marcus match, dom vann med 8-3! (y)
sen åkte jag och marcus och käka china mat på det halvnya stället vid five tastes, inte det goaste men helt ok!  nu har han åkt till hans nästa match och nu sitter jag med min syster och pappa som är bakis dom med! så vi ligger och degar oss i soffan. Bilder från gårdagen kommer senare ikväll:)


köpte mig ett par jeansleggins häromdagen, riktigt sköna är dom! inte min grej heller, men alltid kul med lite förändringar!:)


Kommentarer
Postat av: miranda

Snygga.

2009-01-25 @ 18:49:24
Postat av: Linda

vart köpte du dom ? :D

2009-01-28 @ 19:07:01
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0