Grattis på 18 års dagen älskling !




idag är det så att min kära pojkvän 18 fyller år! så massa grattis till han.♥

vakna upp med älskling idag, så sprang upp och hämtade hans present och gav den till han innan han skulle iväg på balträning. Efter han gick så somnade ja direkt efter som jag sovit i 2-3 timmar inatt, tack älskling!!!;o haha sen efter hans bal träning kom han hit igen sen dess har vi bara slappat. Nu har precis gjort iordning mig och snart kommer lena och hämtar mig och marcus så ska vi hem till han där han ska firas av hans släkt.
Ne nu ska ja fixa de sista för lena kommer närsom så det är bäst att ja går, hoppas ni får en bra söndag!;)

Kommentarer
Postat av: miranda

vad gav du till han?

2009-01-18 @ 16:07:53
Postat av: gaby

Jag gav han en tröja:)

2009-01-18 @ 18:43:16
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0