I see your true colors, that's why I love you

hopp, tänkte börja med blogg igen då tröttnat ganska mycket på bilddagboken! höh, hade blogg för ungefär 2 år sen som ja inte kommer ihåg lösenordet på så fick göra mig en ny.

ja första skoldagen idag och det va som väntat, alla i klassen va som vanligt... något som ja inte längtat till alls!
menmen efter skolan kom marcus hit, så har vi kollat på film och käkat lite och nu så sitter vi här i soffan och lyssnar på musik som syster sitter och spelar upp. Och snart ska pappa och bella iväg och handla, då kommer dom alltid hem med massa gott! mummaaa.

ja nu hoppas ja bara det är många som tycker min blogg är bra och besöker den!:)en bild på mig från nyår


Kommentarer
Postat av: emma

gullesnufff ju!

2009-01-08 @ 22:34:20
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker ju alltid du är bra baby! ;) detta ska bli ett sant nöje, pussssssssssss pårej

2009-01-08 @ 22:35:23
URL: http://JohannaMatildaStoltz.blogg.
Postat av: emelie

söt:D

2009-01-12 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0