stor saknad!

hittils har faktist den här dagen varit riktigt bra!  
Skolan va faktist liiite rolig, speciellt på gympa lektionen! uhja, inte skrattat så mycket på länge, och självklart var det med min kära vän emmelie, det kändes som förr i tiden och det va underbart! 
Efter skolan kom marcus  hit en stund innan han skulle till stan, och nu sitter jag här och väntar på att emmelie ska höra av sig, vi ska nämligen träna!! ojojoj! det va ett bra tag sen, har nästan inte tränat någonting sen ja slutade med fotbollen, men det ska det absolut bli ändring på, tänkte få upp kondisen lite nu och träna några ggr i veckan och sen kanske till och med börja i fotboll igen. Saknar det så galet mycket, men jag saknar ju dock det gamla laget och inte u-laget som ja kommer börja i om jag börjar igen. Varför skulle vi splittras fööööör? det va verkligen de bästa laget, hade så sjukt kul tillsammans. :/

ajaa, nu ska ja väl kanske ta mig något att äta och sen fixa för träning.
och förhoppningsvis så får jag träffa älsklingen ikväll en stund med!:)

lsk f2 <3
lsk f2 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saaaknar laget<3

2009-01-14 @ 16:11:32
Postat av: malin

säger detsamma! saknart sjukt mycket!;)

2009-01-26 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0