studiedag

skrev varken igår eller förrgår, huh!  har inte haft tid och hade inte  något speciellt kul att skriva om;)
Meeen nu är jag tillbaka;) och har precis vaknat, har studiedag idag och det ska bli riktigt sköönt! 
igår så gick ja till skolan som vanligt, efter det så träffade jag älskling. sen senare på kvällen så träffade vi Tim och Hellsten också, satte oss och fika och satt kvar där i några timmar och prata, sen var de dags för mat så vi gick till gatukök haha, satt även där en stund. sen gick jag och marcus hem och kollade på tv.

nu så ska jag snart gå ut med hundarna och sen så ska ja träffa marcus och hellsten och tim, blir antagligen bowla och käk:) skriver mer om det ikväll!

älskling på coffe house!

tim & hellsten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0