trött...

stanna hemma från skolan idag, så har inte gjort alls mycket. Marcus kom till mig vid 3 så gick vi till halong och käkade!
sen så gick han till jobbet och ja tvätta lite kläder innan lena (marcus mamma) kom och hämtade mig, vi skulle sälja matchprogram på lhc matchen eftersom marcus inte kunde. Sen fick vi även kolla på matchen, trevligt!:) sen till trejde perioden kom marcus också:)
nu sitter jag hemma hos marcus och ska väl snart gå och lägga mig, upp tidigt imorn!! ;o
men sen är det helg riktigt skönt ska de bli:)

haha bella skicka några gamla bilder här om dagen ! hon skickade bla den här, haha älskar den, bella tjuter för att jag tog hennes glass och jag sitter där  med en oskyldig blick! mohah



/gaaby

Kommentarer
Postat av: emely

haahah fy fasen vad rolig bild!

2009-01-16 @ 15:58:00
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: miranda

haha hon ser helt förstörd ut!

2009-01-16 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0