usch på söndagar!

söndag, usch jag tycker inte om söndagar! man hittar aldrig på något, sitter hemma äter godiset som ligger kvar i skålen från lördagen, OCH så ska man ju upp tidigt för imorn är det skola! uschuschusch..

men ialf, kom nyss hem från marcus han skulle iväg och spela match. så nu sitter jag här hemma med pappa och pratar med han om lördagen, hans lördag va väldigt speciell.. men inget ja ska gå in på här!
vi funderar på att åka till ikano och kika lite och käka på chili, vilket ja hoppas på!

en sak jag inte kan sluta tänka på är gymnasievalet!!!!
jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå, inget lockar känns det som, och det är bara en månad kvar till man ska söka! ne fyy, handel lockar nog mest tror jag, behöver en förändring från högstadiet eftersom jag är så otroligt skoltrött, och nästintill hatar allt som har med skolan att göra nu, inte bra!

menmen slutpratat om det, hoppas ni får er en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: julia

söto! ja det är svårt det dära med gymnasieval! det finns handel på tbs ;)

2009-01-12 @ 23:54:52
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: anonym

jävligt gullig

2009-01-14 @ 00:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0