I'm falling in love with your favorite song

det blev ju inte direkt någon skola idag, benjamin som han hette prata ju om andra världskriget, hemskt verkligen!! förstår mig verkligen inte på hur man kunde behandla folk som dom gjorde, bara skjuta folk och gasa dom utan anledning! helt sjukt.

När det va slut så åkte jag och emmelie in till stan ock käka på nancys, efter det så gick vi en stund på stan, AAH finns ju så mycket!! men sen vart de bråttom till bussen, skulle ju besöka ljunkan, och när vi väntade
på bussen träffade vi älsklingsom klara uppkörningen och fått körkort nu!! så grattis till han:Dhih
När vi kom till ljunkan så fick vi lite information och fick va med sam ekonomi klassen, hellsten adam tim och dom på lektion en stund:P hah Efter det fick vi fika och sen så åkte jag och emmelie in till stan igen, och idag fick chinos en body och ett linne följa med mig hem. Nu har gaby inga pengar kvar och får leva fattigt resten av månaden.... Jag kan verkligen inte hålla i pengar, fick dom för 2 dagar sen och nu har jag 100 kr kvar, känns inte så bra. men kläder kan man aldrig ha för mycket av!:)  hih  nu håller ja faktist på att städa mitt rum!!! vilket inte händer ofta men nu har ja bestämt mig för att ta tag i det, och kanske tilloch med rensa garderoben? ajaa, nu måste jag återgå till min städning så jag hinner klart tills älskling kommer hit.

Slänger in bilder på vad jag köpt senare:)

hemskt!!

auswitch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0