besöksrekord

hade faktist besöksrekord igår, det går bara uppför! wiiee det tycker gaby om:)

idag så va jag emmelie och fia på besök på info komp, det va väl helt ok! tror dock inte att jag ska välja det. Har faktist ingen aning om vad ja vill gå, och de är bara 3 veckor kvar. paniiiiiiiik!  sen lunchade emmelie och fia på nancys och jag va med som sällskap eftersom jag är helt pank! så tog mig mackor när ja kom hem.. haha
Sen kom marcus hit en stund, men nu har han åkt iväg och för att jobba och nu pluggar jag matte, försöker komma ifatt allt ja missat, eftersom ja måste vara på röd kurs för att hålla vg tempot vilket ja tycker är bullshit! tempot tycker inte ja har något med sitt betyg att göra, visst man behöver inte vara jäääättelångt bak, men om jag jobbar hur snabbt som helst och är först men itne fattar något så får ja ju inte vg! Meeen, nu har jag jobbat ifatt mig lite, så nu tycker jag att jag har varit duktig hih! Resten av dagen ska jag bara ta de lugnt kolla på tv och sånt, är helt seg i kroppen! Marcus kommer nog hit efter hans jobb och träning:) hih


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: miranda

hur många besökare om dagen har du?

2009-01-26 @ 20:01:03
Postat av: maria

gå sam på katedral, as nice! ;)

2009-01-27 @ 21:12:08
Postat av: Malin,

måste bara säga att du och markus är så himla söta tillsammans ;) <3

2009-01-28 @ 21:51:22
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0