you change your mind like a girl changes clothes

skrev ingenting igår så tänkte berätta lite om gårdagen nu,hände inte något speciellt igentligen. Åkte till skolan där allt va som vanligt, och jag kom på att ja har fått pengar, så efter skolan åkte jag och emmelie till ikano, hitta faktist rätt så mycket men det blev bara en väska och en tröja som fick följa med mig hem , kanske går till stan imorn och köper lite mer! finns ju hur mycket som helst nu när vårkläderna har kommit in, i'm in löve!

Idag va allt som vanligt i skolan med, förutom att jag råka nita mig i tummen!!!? på nått sett trodde jag att man fick ut grejen som visar hur många nitar de är kvar va den knappen som man fick ut dom på och tröck ner den och så vipps så hade ja en nit i tummen! usch, och att ta ut den va inte mkt bättre, fy det gjorde skit ont!!! så nu tycker ja lite synd om mig själv för kan knappr röra tummen, buhuu!
Efter skolan så gick jag och marcus till mamma och käka, eller vi gick till thai coconut och köpte oss mat, mumaa! Sen fick vi skynda oss på hem till pappa för marcus skulle spela match och han hade sina grejer här! Så nu är jag hos pappa igen och bara tar de lugnt, börjar lite bra på tv snart som jag ska kika på, höh.  Idag är det redan onsdag och snart är det helg, underbart! och dagarna i skolan är inte alls så jobbiga, imorn kommer en gubbe och snackar om andra världskriget vilket  ja tycker är vääldigt intresant! så ska bli kul:) Sen efter det ska jag och emmelie på besök på skola igen, den här gången blir de ljunkan, sen är torsdagen slut skönt, och fredag ska vi besöka skola då med, folkunga, sen så är det bara teknik och syslöjd kvar och dom brukar rätt så snabbt! sååå skönt!

blev ett tråkigt inlägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0