Wasting my time on you

Filmen vi såg igår va faktist riktigt bra, rekomenderar att se!!

ah idag har jag inte gjort mycket, åkte hem från marcus redan vid 11 eftersom han hade hockeymatch.
Sen har jag väl inte gjort något alls, kollat på tv och slappat. mår inte speciellt bra, ont i huvet och grejer, voinevoine!
resten av dagen vet ja faktist inte vad ja ska göra, får se helt enkelt.
blev ett riktigt tråkigt inlägg men hade inte något att skriva om hah, kanske kommer ett roligare ikväll vemvet'!


så här såg jag ut igår, nya tröjan kom till anvädning;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

schnuggggggg!

2009-01-31 @ 17:09:22
Postat av: miranda

då får man väll gå och se filmen ;D fin outfit. var kommer kläderna från?

2009-01-31 @ 21:03:18
Postat av: gaby

svar miranda: ja det tycker jag verkligen! tack så mycket:) tröjan är från gina, och linnet från monki och jeansen från bikbok, va dock ett tag sen jag köpte dom:)

2009-01-31 @ 21:16:39
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0