Who filled your head with pretty lies

idaaaag så har jag träffat madeleine, och de va inte igår kan ja säga! riktigt trevligt. mötte upp henne i stan vid 3 så kikade vi lite, ååh hittar massa nu när ja är helt pank... alltid så, typiskt:( när vi va klara på stan så gick vi och käka. Satt vi där och prata om allt möjligt:)  sen gick vi till hemköp och köpte lite gott, efter de åkte hon hem till sig och jag gick hem till mig, så nu sitter jag här hemma och försöker få tag på min pojkvän, vilket verkar vara helt omöjligt? huh  ajja han hör väl av sig snart får ja hoppas. Ikväll därimot har jag ingen aning om vad ja ska hitta på, va lika dant igår och de slutade med att ja låg och sov i soffan..  men så ska de icke bli idag! ne, ikväll ska ja hitta på något!


 en bild på maadde och mig i sommras, höh

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man bli snyggare? :D

2009-01-17 @ 19:45:12
Postat av: Anonym

/ maddiiiiii

2009-01-17 @ 19:45:45
URL: http://madeleinezettergren.blogg.se/
Postat av: gaby

haha ne troligtvis inte!

2009-01-17 @ 20:19:26
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0