You ain't a beauty, but hey you're alright

ännu en skoldag avklarad eller min va halv. Gick på stan med älskling för att leta present till han, det är nämligen så att han fyller 18 på söndag, och jag har ingen aning om vad ja ska köpa, några tips?
men vi gick ialf runt på stan och kika lite så nu har ja lite koll på vad han vill ha allt;) höhö
sen gick vi hem och bara tog de lugnt i några timmar, seeen slutade emmelie och vi gick och träna idag igen! hurtigt, man måste ju ta vara på den veckan man får gratis på feelgood för att testa. Det blev inte så jättejobbig träning eftersom vi tog i ganska mycket igår och jag har träningsvärk!!!! hah
ja nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag inte göra alls mycket ligga i soffan och kolla på tv. Är riktigt trött!  Sen kommer även älskling hit, whiee!:)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0