16 juli

kom hem från landet för en stund sen, har precis duschat och ska snart göra iordning mig för jag och papi ska bege oss ut till ikano och kika lite. Sen ikväll ska ja träffa johanna, va ett tag sen, och kommer dröja ett tag innan jag får träffa henne igen eftersom imorn åker hon till cyper, fuusk! jag vill me utomlands..  vädret  här i sverige är ju inte de bästa. höh

i bilden hem satt jag och tänkte på fotbollen, hur mycket jag saknar de! jag fick lite tårar i ögonen.. vill tillbaka
och klassen, den saknar jag massor med!! fy..

något man kanske inte sakna? hah men..

eskilcupen, bästa!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, eskilcupen:D

2009-07-18 @ 14:57:50
Postat av: emmelie

// emmelie;)

2009-07-18 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0