29 juli

har inte tid med bloggen;o ujuj
men igår så träffade ja min sjukt saknade vän Emmelie, vi satte oss på stan och fikade i några timmar. och pratade om allt mellan himmel och jord, massa gamla minnen, saknar! Runt 7 så skulle hon iväg så jag åkte hem till marcus, vi grillaade, och sen köpte vi gott och kollade på tv.
Idag åkte jag robban och sanne till smultronstället, och sen på vägen hem gick vi på stan i nkpg, ,myyys!
när vi kom hem drog vi hem till marcus och grilade, jag robban marcus elli och martin där vi spenderade hela kvällen. riktigt mys! nu ska ja och marcus lägga oss och kollade på tv
bilder från dagen kommer imorgon

NattiiNattiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0