6 juli

i lördags så åkte jag pappa och Nina till ikano, köpte trosor & örhänge och en klänning, & allt va på rea dutit!efter de åkte vi hem till mamma och hämtade 2 kattungar och tog med oss dom hem över en dag.  
På kvällen åkte jag och sanne lite spontant till hjusbro där de va fest, kulkul, sen åkte alla in till krogen, men njaaee inte idag, så jag gick hem sen träffade ja jakob och nils.

Igår så sov jag hela dagen eftersom ja va uppe till 5 dagen innan, eller samma dag? äsch.
vi åkte till landet och grilade och myste till de lite, när ja kom hem hämtade marcus upp mig så åkte vi till hemköp och köpte lite gott och åkte hem till han och kollade på tv.

Idag så har jag inte gjort något alls, vaknade nyss.. och ska snart till mamma och hälsa på kattungarna.
Ikväll blir det fika med brudarna, lisa har kommit hem:D så nu blir de som vanligt, elli jossan gaby och lisa på fikat! hahaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0