27 juli

lite om helgen då, I fredags träffade ja Marcus, vi va här hemma och bara tog de lugnt. Senare så gick vi in till stan och försökte fixa med min mobil, jag skulle kunna gå in på internet men de funkade inte, så först stan, där dom försökte med allt till dom tillslut sa att vi fick åka till ikano där ja köpte den och få en ny, och till ikano, där de inte vart bättre för de, så dom försökte med allt, inget funkade... så där stod vi i en timma som frågetecken.

Tillslut så gav dom upp, så vi ska åka och kollade idag igen,
Sen åkte vi hem och käkade ming innan jag gick ner till stan för att träffa jossan elli och angelica för fikatime!

Sen på lördagen va de bara att gå upp 6 och sätta sig i bilen ner mot varberg, resan dit tog väl 3-4 timmar.
När vi kom fram va de träning och tidskvar mm. När allt de va gjort så åkte vi till någon sevärdighet i varberg som va ett berg med en stor spricka i, rätt coolt faktist. Efter det åkte vi till havet och sedan ut och käkade. När vi kom hem runt 10 så skulle de flesta sova, så jag pappa och micki fixade iorning bilen, aaa vi sov i biiilen! trångt? JA! men de funkade, hade med oss minidvdn så vi kollade på film.
På morgonen åkte vi iväg och käkade frukost, och sedan tillbaka för att kolla på alla heat.
Sen åka hem!
När jag kom hem igår så va de dusch som gällde och sedan åka till Elli för lite chill fest med trevligt folkt, kulkul:)
åkte hem runt 1 och nu har ja vaknat och ligger här i sängen:)

Idag ska ja träffa Lisa, ingen aning om va vi ska hitta på, men de märker vi:)









pappa blev som ett barn, klättrade och hade sig;)










Ellis place:







Byyee/gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0