3 juli

nej det blev ingen utgång igår inte, utan jag och Bella gick på bio, vi såg baksmällan, jag säger bara SEDEN! så sjukt bra film.

Idag åkte jag och micki till berg, där vi inte blev kvar länge alls, de började regna och oska så vi åkte till mamma som har hand om 8 kattungar, eftersom annars skulle dom avlivas! dom är underbara, dom klättrar upp på en och somnar och är bara allmänt underbara, jag gillar inte katter och jag är fast! så om de är någon som vill ha katt så är dom faktist till salu, för ungefär 1 kr tror jag, för mig är dom värda så mycket mer, men ägarna sa det så!

Ikväll ska vi barn och pappa ut och käka, mys! Efter det vet ja inte riktigt vad som händer, fårse.
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan göra iordning mig.











JAG ÄR KÄR!!! hih

/Gaby


Kommentarer
Postat av: miranda

vad gulliga dom var!! ska ni inte lägga ut dom på blocket eller nåt då??

2009-07-04 @ 14:07:39
Postat av: Emmelie

Så sjukt söta! Visste att du gillade katter innerst inne;)

2009-07-04 @ 14:29:02
Postat av: Anonym

åh vad söta, vad är de för ras? :)

2009-07-05 @ 20:57:49
Postat av: miranda

varför svarar du inte på kommentarer? :(

2009-07-06 @ 13:45:15
Postat av: gaby

svar miranda: visst är dom! jag är helt förälskad. Det är inte våra så det får dom som har dom avgöra, men de tycker ja att dom ska göra:)

2009-07-06 @ 13:51:23
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

svar anonym: jag har faktist ingen aning, tror det är bonnkatter, ingen aning om va de är men pappa sa de, så antar att de inte är någon ras? :)

2009-07-06 @ 13:52:04
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

svar emmelie: ja vet;o köp en nu! haha, jaa men nu kan dom ju inte göra nått mot mig! dom är ju så små!!:D

2009-07-06 @ 13:52:47
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: ola

You are so fucking beautiful bitch!

and the pics when the cat is between your boobs, mhm i love it!

grrrr hoe

2009-07-07 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0