30 juni

Satte klockan på 10 idag så ja skulle komma upp skapligt för att åka iväg och bada, men de va ju inte behövligt, nej för anton och räkan hämtade mig vid halv 1 haha, så drog vi till berg dit även henric,rasmus,calle,jakob kom. Blev sol och bad med grabbarna grus till 4 ungefär då vi bar hem. Och som jag alltid gör när ja kommer hem är att sova och de gjorde ja idag med, det går inte att hålla sig vaken!! nu har ja ialf vaknat och tagit mig lite sallad till mat, mums!
Ikväll vet jag faktist inte vad som händer, lite segt känns de som, elr? 
 
och på söndag(tror jag?) kommer min lisis hem! hon har varit borta i 3 hela jävla veckor och jag saknar henne så himla mycket!!!


mitt egna mongo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag har sett att du har hål i naveln, jag ska ta det snart, hur känns de? gör de jätte ont? härlig blogg, och du är supersöt! :)

2009-07-02 @ 16:42:00
Postat av: gaby

svar anonym: aa de har jag! jag ska va ärlig oc säga att de känns,alla sa till mig att de inte känns, men de gör inte så ont så man ojar sig över det, utan de sticker till lite, känns som att ta hål i örat! Tack så mycket, glad ja blir:)

2009-07-02 @ 16:47:57
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Lisa

aaaaw , NU E JA HEMMA ÄLSKLING :D!!!

2009-07-06 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0