HEELG!

idag va en slapp dag och de gillar gaby!
Skolan började med redovisning, sen HLR( hjärrt&lungräddning) sen slutade vi 12! göttans.
när ja kom hem däckade ja direkt, och där låt ja till 3-4, så underbart skönt de är att sova ibland. hihi.
Ikväll ska jag fika med Ellinooor, sen får vi se lite vad som händer.

Måste bara säga att det återstår bara EN dag i skolan, vi är lediga på måndag sen på onsdag är det middag och sen på torsdag, ja då smäller de;) höhö så tisdag återstår bara.
det är sorligt men så sjukt jävla underbart på samma gång.


men nuuu mina vänner ska jag hjälpa min far med maten tänkte ja,
ha en galet bra fredag hörreni!
PUSSS/Gaaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0