HJÄÄLP!!

Vet ni va som nyss hände?? nee.
jag sitter här i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik och så vipps så står en fågel på golvet, och den börjar flaxa runt och flög hit och dit, och inte nog med de nejnej, den BAJSADE här inne med!  ne de fick va droppen, så då sprang ja in i mitt rum, ja menar tänk om den skulle attackera mig? vem vet! jag är ju ensam hemma med, så ingen hjälp här inte! Men nu är den borta och jag kan sitta i soffan i lugn och ro.

Vaknade för någon timma sen och pladaskade ner i soffan direkt, som jag alltid gör? huh

Igår så blev det en riktigt chillkväll med Jossan Elli och waller, vi kollade på film och bara myste till det!
Sen lite senare kom även Adam, Nils, Jakob och Aris förbi enstund innan dom skulle ut. Trevligttrevligt!

Idag har ja faktist inga planer, är riktitg sugen på shoppa, men får se! en promenad runt ån blir de ialf!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0