JAG ÄR TRÖÖÖTT..

jag har inte suttit still en stund idag, upp bakis som f.n börja göra iordning sig, sen kom hellsten och hämtade mig så hämtade vi upp Walle, Rolle & Gurra och åkte och kolla på Marcus utspringande, när han sprungit ut och alla hälsat och de så åkte ja till ljunkan med Robban och Fille, där vi kollade på räkan och de, och deras vänner. Sen in till stan där vi kollade när dom åkte förbi med flaken. Men där orkade vi inte stå länge, så vi drog hem till Fille en stund, sen ner till stan och fixa lite grejer för sedan bege sig hem till Marcus studenmottagning, där de bjöds på fika och allt, där blev ja kvar ett bra tag tills pappa kom och hämtade mig runt 6, kom hem bytte kläder och åkte till Elli där de va fest, där vi senare gick förbi Robban och va där. Sen bussen in till stan vid 12 och in och träffa alla vänner som tagit studenten, dock träffade jag knappt hälften ja tänkt träffa, de va så galet kallt så jag och Elli gick hem till mig och myste ner oss i sängen och kollade på tv istället.
Nu har hon precis åkt och jag ligger i sängen med mjukiskläder för att värma mig, och ska snart sussa för sova har jag inte gjort mkt av de senaste dagarna!! ujuj.

Imorn får ni en riiiktigt bildbomb från de senaste dagarna mina vänner,så kika in då;)

NATTIII!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0