MÅNDAG

härlig daaag!
Skola som vanligt, började med bad! eller ah träna på att rädda dockan, det gick ju jättebra... de första ja gör är och drunknar med dockan, den va ju skit tung. Sen kunde ja inte sluta skratta så jag bara sjönk, men imorn ska de nog gå bättre:)  Annars va de slappa lektioner, har ju inte så mycket kvar nu så finns inte så mycket att göra! höhö

Efter skolan åkte ja till lisis, vi gick ner till ån och solade, och sen vidare till tbryggan där massa annat folk med va, och vet ni va? jag BADA i ån! helt galet, men ja jag doppade mig allt. Kallt så ini va det, men va ju tvungen, det va ju så sjukt varmt! Runt 5 gick vi tillbaka till lisa där vi laga mat, eller laga & laga, vi värmde pizza(a) heh, och köpte kladdkaka gjorde vi med. inget nyttigt här inte!!! 
När vi käkat klart gick vi bort till Räkan där vi bara chilla, gick ut och gick och kollade på tv.
Har precis kommit hem och tagit datorn och lagt mig i sängen, som ja förövrligt snart ska stänga av för att sussa. Behöver somna tidiigt idag, vart rätt sent igår.. och skola måste man ju orka med ? huh

nu börjar bra på tvn, ¨
nattiiiinattiii!
loove / g

Kommentarer
Postat av: sanne

love you bighearted

2009-06-02 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0