sorryy..

för dålig uppdatering,
vet inte riktigt när jag skrev sist, men igår va vi lediga, så jag och Emmelie åkte ut till våra kära klasskamrater P & Fredrik,  där vi bara tog de lungt ochhälsade på alla ps djur, det va som kålmorden!hihi

Idag va de inte mycket till skola inte, börja med städa skåpen, vilken känsla de va att bara ta alla böcker i skåpet och slänga i konteinen! hihihih Sen blev det glasstime, lärarna bjöd oss på glass, göttans!
Sen hade vi någon timmas ledigt, då jag Emmelie & P åkte runt lite. Sen va de dags för konsert som några fixar iordning, måste säga att dom va riktitg duktiga allihopa! Har filmat de så kanske lägger in några klipp;)
När konserten va slut så åkte vi till linghemskolan där de va tunering på lärarna, va inte så insatt i de men tror allt att eleverna vann? elr?  ah skit samma!
nu sitter ja här ialf, & snart kommer emmelie hit, vi ska fixa skiva tills skolavslutningen som vi ska ha på flaket( ni förstår vi i linghem åker traktor sådär som studenter gör. heh) så de ska vi fixa lite till, sen även sola tänkte vi!

imorn är de avslutningsmiddag, och sedan ska vi i klassen fixa iordning traktorn, så är inte säkert att de blir inlägg imorn, kanske ett innan jag åker, men de märker vi!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

han ni traktor nu? :o

& JA! lägg in klippPpppppPpPPPppPpPPPPpP! :D

2009-06-09 @ 17:35:53
Postat av: Angelica

åååh, jag vill också sluta nian igen. det var nog en av de roligaste och sorgliaste stunderna i hela mitt liv! hoppas du får en grym skolavslutning hjärtat! <3

2009-06-09 @ 17:47:31
URL: http://angelicalinneastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0