24 Juni

igåååååååååår så åkte jag sanne erik och adam ut till adams land, där vi åkte båt, sola,bada, och kravla omkring i grottor? fyy, de va de värsta ja gjort, strångt och masssaa spindlar, och jag har cellskräck och spindelfobi, så de va inget för mig!  de va så sjukt trångt!!!! 
Annars va dagen jättetrevlig, börja med lite båtåkande för att hitta ett bra badställe, och vi hitta de bästa, en liten ö som va perfekt. Sen blev de lite mer båtåkade, så slussade vi till broking tro rja? där vi hälsade på felix och några! sen hem och käka och ut till grottorna och leka lite;) höhö sen åkte vi hem och ut till landeryd där vi spelade lite golf, och hängde llite;)haha
Idaag så åkte ja med elli angelica och ellis mamma ut till berg där vi solade & dom badade även, not me, för kallt. Träffa lite vänner och sånt med, myspys! ikväll blir de kankse utgång? huh;o

Dagen i bilder















take care!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså , hur gamla är dina homies egentligen.... ? :S

2009-06-24 @ 22:26:21
Postat av: gaby

Svar anonym: Dom är 90:or, alltså 19 år.

2009-06-25 @ 12:18:44
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

på g med adam :) ?

2009-06-26 @ 16:41:25
Postat av: Anonym

på g med adam :) ?

2009-06-26 @ 16:49:39
Postat av: gaby

svar anonym: nej det är jag inte:P vi är kompisar!

2009-06-26 @ 17:13:03
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0