DANCING IN THE DARK

Det fick bli partaj igår, så gjorde iordning mig, va inte pepp alls!! hade inget att ha på mig och allt va bara blää.
Men det vart faktist en riktigt rolig kväll. Jag åkte först till Jossan där även Elli Frida och Lisa va, vi satt där i några timmar och drack och hade urkul! Sen runt 11-12 gick vi till drottningtornet där festen va, träffa massa trevligt folk där och hade massa kul. Sen vid halv 4 fick jag skjuts hem och så hämta ja upp Marcus som hade sovit hos Sophie, stackars henne och Petter!

hopp idag då, mår väl inte sådär jättebra, men det är sånt man får tåla.
Ska snart gå till Nancys med Marcus och Bella och köpa oss lite mat, mumaa. Resten utan dagen lär bestå av pluggning! har idrottsprov imorn och so prov på tisdag, religion, inte mitt ämne direkt, menmen!

nu måste ja kila för min mage skriker på mat!!!

Bilder från kvällen kommar senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: miranda

Vad kul med bilder. Det blir genast mycket roligare att läsa då! =)

2009-03-15 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0